Jumaat, 26 Oktober 2018

Cara memandikan arnab yang betul




Assalamualaikum dan salam sejahtera. Korang ingat tak lagi blog sebelum ini tentang "cara penjagaan arnab yang betul". Ramai yang tertanya-tanya tentang cara memandikan arnab.

Sebenarnya, memandikan arnab ni rumit sikit sebab korang tak boleh guna air untuk mandikan dia. Kalau korang guna air, tak pasal-pasal arnab korang kena selesema.

Cara nak mandikan dia adalah guna dry shampoo. Nilah dry shampoo yang saya guna untuk mandikan arnab saya selalu.


Cara nak mandikan arnab guna dry shampoo senang je. Korang cuma perlu usap bahagian berlawanan bulu arnab korang. Bila dah siap, korang cuma kena lap badan arnab korang dengan towel sehingga kering.

Perhatian!

Berhati-hati ketika menggunakannya supaya tidak terkena mata arnab korang.

Itu sahaja daripada saya. Harap dapat saya kongsikan banyak lagi info untuk korang.

1 ulasan:

  1. 2019 ford edge titanium for sale - Titanium-ART
    2019 where can i buy titanium trim ford edge titanium titanium wedding bands is available. Buy or sell a vintage vintage motorcycle-engineed model motorcycle from the titanium bike frame manufacturer titanium drill bit set of the same ion titanium hair color name.

    BalasPadam

Cara penjagaan kura kura yang betul

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni saya nak share dengan korang tentang cara penjagaan kura kura yang betul. Antara perk...